۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

WILLY DE WILLY

Teruja dengan satay UK lieyalatif maka malam dua ri lepas ajak jemma cari satay. Dah lama tak main lidi ni (haha). Uyie pun ada sekali. Selalu kami lepak kat UK satay jer. Satay Uk memang sedap manis sih. Jemma kata ada lagi satay yang sedap. Kalau nak rasa jom pi sana kita tengok ada tak. Tak jauh mana pun kat Sg Ramal je hah. Bukan Yus satay tapi.......

 Jeng jeng inilah satay Willy. Sweet jugak. Sedang asyik makan satay Willy ni tetiba tak jauh dari meja ku ternampak benda hitam sedang bergerakgerak. Bukan HANTULAH! Dok perati jugak ni walaupun spec tertinggal tapi tak puas hati gak ni. Kuceng ke hapa tu? Besaunya....aduhai kembang tekak bila diamati betulbetul. TIKUS!!!! Besornya!!!!! Macam ternak besornya. Mulalah kembang lagi tekak ni. Mak aih bukan satu tapi ada banyak. Dua tiga ekor silih berganti mencari makanan gamaknya. Sebelah satay willy ni ada stall yang tak open malam tu. Hajat hati nak takeaway tapi mmg tak jadi. Makan dah rasa perlahan. Aduhai...spoil betul lah. Bagi pengubat luka malam tu gi lah jalan kat Uptown jalan Reko sudahnya.

Disebelah gerai nasi ayam sempoi lah tu lah acikacik tikus berkeliaran.Kalau pasang perangkap mesti mengena punya ni.



2 comments:

Uncle August 30, 2010 at 9:13 PM  

alamak...fail betullah...entah2 satay tu sebenarnya......heh3...

dilaOHdila August 30, 2010 at 10:51 PM  

hahaha UNcle...
masa nak habis kan tu memang dah KUNCUP tekak ni......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts