۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

POTLUCK

Semalam sabtu ada potluck di NorraVilla. Wah best sebab dah lama tak bersteamboat ni. Kalau buat sendiri rasa puas kut. Pagipagi Zura & Anat turun pasar. Ku hinggat nak gi pasar borong rupanya kat sini jer hah. Lagi bagus boleh singgah pakcik jawo mee hun sup. Kul 12 kami pun tolak ke norraVilla. Tq sheeda sebab sudi jemput aku untuk kesana. Ada pulak budakbudak kecik ni terasa lah amat meriahnya.

 Sementara mommies dok masak kat dapuq tu CIK Nat dah boleh buat kindergarden macam ni. Ada tokoh ni.....hehehe!

Special dessert dari menu Cit Nat. Sedap triffles ni nad......



4 comments:

lieya_latif August 9, 2010 at 8:45 PM  

adoi kak...kecur tgk...dah le lieya ni hantu steamboat2nie....syok betol...layan betol laa tgk pic akak....terus kecor kak....ni ade gak bodek husben soh banje steamboat nie....buat alasan ngidam heheheeheheheeh....

triffles pun ade kak yeak...mmg dessert yg marbeles...dpt lak sejuk2...adoi nyaman tekak kak....

kak, kalo laa pose2 tgk entry ni kak...mau basah keyboard lieya ngan ayaq liuq kak hahaahahahh

Lady of Leisure August 9, 2010 at 10:56 PM  

amboi dilaaa udang tu dok bersusun elok ja hehehehe

4 Kay-E August 10, 2010 at 8:49 AM  

Sedap je ntegok gamabr food sume tu.

Dila,
selamat menyambut Ramadhan :)

deaf August 10, 2010 at 6:15 PM  

i like it dod

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts