۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TT

Last week saturday TT with kak long Ez.Janji pukul 4 pm tapi tak sempat jugak nampak gayanya.
Habis birthday Iman beergegas lari ke komuter. Nasib jemma ada. At least ada teman nak gi sana.
Kak Long Ez duk kat Sabah.Kebetulan ada urusan di KL jadi kami pun berjumpa lah di Nandos Sogo.















































































Ini budak abang baby tu, comel kan.Anak arab yang sempat kami tembak curi. 
Nampak dek bapak dia mahu kami kena hambat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts