۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

HAPPY BIRTHDAY......

 
Hari ini birthday Twins. HAPPY BIRTHDAY GEGURLS. 
Nak celebrate kat mana malam ni agaknya. Maybe kat
rumah jer lah no kita buat BBQ. Cuti sekolah ni ramai 
anakanak buah maksu kat sini. Aliesya pun ada. Untuk 2 
minggu ni Aliesya teman kan maksu kat rumah. Dia 
orang ni nak fly dah esok malam ke Istanbul. Jadilah 
maksu dia guard house utk seketika.

 
Kak Yong, Nana & Kak Su. Macam kembar 3. 
Ada nana adalah semua ni kalau tibanya musim sekolah.

 



















Tak jadi buat BBQ. Malam ni celebrate behday si Twins ni kat MIYAGI (sebelah azzahrah bangi).









































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts