۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi




Habis AGM utk hari ini esok ada agenda lain pulak. Ini Layout khas buat Zura Finance punya birthday esok. HAPPY BIRTHDAY Zura....

Petang ni ada AGM meeting. Acara tahunan untuk PMB bagi pemilihan Presiden baru bagi sport club PMB. Aturcara majlis bermula jam 2 ptg ini. Ianya merangkap kepada OpenOffice Hari raya jugek ler. AJK tema kali ni BIRU. Cuma aku sorang jek yang tak ikut tema sebab kalor tu tarak (ha ha ha). Tahun ni tema Hitam putih lar.

7 comments:

aNa d'sKoDenG October 7, 2009 at 12:59 PM  

ooppss..tema ku~!!!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ October 7, 2009 at 7:55 PM  

Huhuhu YA
demo suko Biru Ko!:-)

Helmiyani October 7, 2009 at 8:36 PM  

abih tu, gambo ko mana? aku tak kisah biru ke, itam putih ke, pink ke, ijau lumut ke, yang penting next entry kena ada gambo plak... hehehe.. amacam? ada berani?

ps-- ni aku jawab yang ko tanya kat blog aku tu, dd hafiy ngan hurin tu mmg tak raya kat mesia tahun ni.. dia beraya dgn andy lau kat hong kong sinun..hehheh

Helmiyani October 7, 2009 at 8:40 PM  

~eh, ada perkataan tertinggal.. next entry kena ada gambo ko dilla...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ October 7, 2009 at 10:46 PM  

Kepada : Nunu
Dari : aku

Bukan apa Nunu
aku alerGic benornyer (ha ha ha)

deaf-angel October 8, 2009 at 9:04 AM  

hapi besday kat kwn ko

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ October 8, 2009 at 9:39 AM  

salam dep
onbehalf zura aku ucap kan TQ
pagi ni buat kezutan kat diek dep (ha ha ha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts