۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

GYM & CAFE OPENING CEREMONY










MD kata BEST!!!!!!



Jam 2 petang tadi perasmian CAFE & GYM dirasmikan oleh MD PB Mr Mohamad Abdullah. Sekaligus menyambut hari lahir beliau yang berkongsi hari dengan stafstaf yang lain.

4 comments:

PINATBATE November 21, 2008 at 11:32 PM  

Menarik aquarium tu...

dilaOHdila November 21, 2008 at 11:39 PM  

kak PING...
ada Iwak FLOWERHORN kak
Dahi benjol. Macammacam ikan pulak dah macam Seaworld kan:-P

HABIHA69 November 22, 2008 at 10:29 AM  

wah..chanteks nyer gambor-gambor nih..sudutsnya pun menariks sekali...ni mesti guna camera yang baru ittew...teruja kita..

dilaOHdila November 23, 2008 at 6:29 AM  

tq ustaz...
ni baru belajar mainmain cahaya ustaz
kene tak kenenya tu mainhentam jek ustaz. Rasarasa ada yang kurang dan ada yang terlebeh ni. Tak katam lagi xplore benda ni (hehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts