۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi













5 comments:

CatlinaFly November 30, 2008 at 2:52 PM  

marvellous...suke gak dgn fashion show & selalu follow antm tyra banks tu sbb kagum dgn hasil seni dunia fesyen!

yong November 30, 2008 at 3:04 PM  

dasat dilla!
aku dah mcm tgk magazine pesyen ah!
hehehehe

kau up kat fp tak nanti? uplah..leh tgk besar sikit..

atty's November 30, 2008 at 6:20 PM  

salam dila..wah..cantek2 ko tembak.hah

dilaOHdila November 30, 2008 at 10:06 PM  

Tq Cikgi Cat
tapi gambar banyak BLUR
terkial2 lagi tangan ni
passtu pening ngan lampu romantik tu (hehehe)

Yong....
atter Benor yong
kat FP aku dah boh dah
nampak besor sikit
ni kecit Cipot. Tak puas lak nak nengok kan

atty
miss U
tq atty. Ceria2 kan umah Cari erk atty. nanti kita jumpa nweek.....

Puan Gee December 3, 2008 at 4:24 PM  

btol kata yong tu dila,
dah macam tgk mag pesyen plak

nak gi jengok kat fp la plak
tak puas tgk kat sini tecit bebenor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts