۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MakAyah


Aiez & Aiman. Bila nak balik Bangi malam tadi Aiez merajuk lak nak ikut. Aiez datang ngan ibu nanti erk....

Inilah sekolah agama yang baru. 4 tingkat tu. Lagipun sekolah lama ni dah terlalu lama.






Perjalanan harus diteruskan lagi. Sebabnya malam ni nak kena balik Bangi. Almaklum tuan umah tinggal kucen2 yang sedang tak sihat badan tu. Sian pulak kat kibumi yang tercedera ditumbuk oleh manusia. Moga cepat sembuh erk Kibumi....sobsosbsob!
Singgah kubur aruah makayah di Sekolah agama Sg Tengi Kanan. Ini lah sekolah aku dulu. Sekolah rendah dari darjah satu sampai enam. Nostalgia betul lah. Cam tu gak rupa sekolah ni dari dulu. Belakang sekolah ni lah terletak kubur aruah mak,ayah & abang Salam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts