۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

1ST DAY HARI RAYA





Hari ni 1 Syawal. Kali ni 1 syawal yang diraikan agak berbeza dari tahun yang sudah. Dari kemeriahan agak kurang sikit. Mungkin dengan tiadanya 3 Sangkar kat umah ni tu yang rasa sunyi mbangget. Tengok rendang teringat pada Acap & Angah & abang jugak. Buat pertama kalinya Acap beraya nun jauh disana. Angah pulak masuk tahun ke 5 beraya di Melbourne & abalan buat pertama kalinya beraya bersama ibunda mertua tercinta di utara. Tinggallah mama, abah, kakyong & kak su, ajis serta Aiman kat rumah ni. Insyallah semoga satu hari nanti kita dapat bersama semula seperti sediakala. Moga akan bertambah meriah waktu itu.

2 comments:

Asyraf October 2, 2008 at 7:37 AM  

rindunyer kat korang semua..syahdu2

dilaOHdila October 2, 2008 at 7:47 AM  

Yer lah acap
kami pun rindu gak....
nak makan apa semua teringat acap ngan angah
UHUKUHUKUHK!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts