۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

HAPPY BEHDAY DAMIA


Huhuhu sekejap saja Damia dah besar. Happy behday sayang. Baru tengok Damia kat rumah pak andak tadi ni.Waduh ummiDamia dah belikan basikal pinky nampak gaya. Seronok dengar criter ummidamia tadi. Damia nyer kaki tak sampai nak kayuh. Camana nak bagi sampai tu ummi (hehehehehe). Jadinya Damia marah & terpaksa UmmiDamia tolak perlahanlahan. Kira Damia excited sekarang ni. Mau tak nak turun dari basikal (ahak) & jenuhlah ummi dia. Picas tak ader nanti nak suruh jugaklah ummidamia shoot kan sikit nak tengok moment budak comey ni. Bila nak celebrate behday agaknya ya ummi. Sekarang ni tengah puasa. Kalau boleh buatlah masa raya nanti. Boleh maksu dilla tumpang sekaki erk ummi......

5 comments:

atty's September 11, 2008 at 12:41 PM  

salam dila..comeynya damia..nieh

Lina September 11, 2008 at 1:34 PM  

salam,
comelnya..anak buah Dila yer...slalu tgk Dilla paste gambar budak2/anak2 musti besar keluarga Dila kan.

Selamat ulangtahun Damia. Semoga Damia di murahkan rezeki serta di berkati olehNya...amin.

Hatta Dolmat September 11, 2008 at 5:56 PM  

dilla, thanks sudi singgah umah kite..

huhuhuhuh pic awak cantik2

dilaOHdila September 11, 2008 at 8:21 PM  

Huhuhu Pak andak....
anak sedara mike pun shuntek. jadi seronok acik dilla nak shoot si damia nih. pak andak dah beli ke hadiah Damia tu? huhuhu!! Ummidamia tak sabor tu hah (ahak)

PINATBATE September 11, 2008 at 8:50 PM  

Happy birthday Damia...mesti dapat hadiah baju cantik-cantik dari Pak andak ni....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts