۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Tema


MESTI Ambil tahu antara slogan kami

Kali ni nak sambung pasal edisi kayuh arituh. Banyak gambar yang tak sempat nak upload kat sini. Edisi kayuh kali ni tak semeriah yang dijangka. Kebanyakkannya staff PMB. Mungkin faktor jauh kut. Kami pun tersesatsesat jugek dibuatnya. Dah macam alalala tresureHunt lah pulak. Sebab selalunya sampai kat Pjaya ajer. Cyberjaya ni jarang lalu kecuali nak pi IT opis kat tepi nun. Nilah seragam edisi kayuh kali nih. Syiok pulak pakai baju samasama macam ni. Terasa lak macam anak kembar sepuluh (hehehehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts