۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

de' Mas

'pretty'


Comelkan anakanak dia.....



Bila tengok menu ni teringat pulak pada si 'Wawa'. Balik dari Taman Botani terus pergi Warta. Sessi makan pagi tu dah lapar balik. So sementara nak habiskan masa satu hari 'outing' singahsingah kat Warta pulak lah. Kebetulan pakai baju tshirt hitam. Dalam pada yang sama kat AYAMAS ni ada pulak orang pakai tshirt yang serupa. Sedibik, wording, pattern semuanya serupa. Siapa pulak orang ni....mesti staff PMB jugek ni. Aku hanya senyum dan sememangnya aku kenal orang itew!


Selak sana selak sini rupanya masih ada lagi gambargambar yang ada dalam simpanan archieve yang belum lagi dikemaskini. Sayang kalau dibiarkan begitu saja. Sambil kemas sambil fikir apa title yang harus diletakkan sebagai TAG. Layan......... (layan ajer)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts