۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Sharnas RAZNI


de' owner

Bunga dan wanita tak dapat dipisahkan. Sudah sebati simbolik ini dengan kaitannya. Melangkah masuk buat pertama kali hati rasa terpukau. Banyaknya bunga..... tapi tak ada pun orang nak bagi aku. Hehehehehe ..... tapi aku tak suka bunga. Entah kenapa. Tetapi aku suka melihat wajah bunga. Wajah itu yang menjadi tarikan lensa saya.
Aku memang tak reti nak mengubah bunga kerana jari ini terlalu kaku. Tetapi aku suka menyimpan bukubuku seperti ini. Gambar-gambar bunga yang ada didalamnya begitu menarik. Sekaligus ianya memberi idea. Dari buku inilah jugak my BIL dapat belajar mengubah bunga dengan begitu mudah sekali. Rupa-rupanya aku juga telah berhadapan dengan penulis dan penerbit buku ini secara tidak lansung. 'Sharnaz Razni' adalah pemilik sharnaz floral & gift di Taman Warisan ini.


2 comments:

Ct March 22, 2008 at 10:21 PM  

ni apa ? Bunggaaaaa...sebut btl2..
bunggaaaa....ORKIDLAHHH....
kih kih kih...jangan mare ndok ayu..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ March 23, 2008 at 9:43 AM  

hehehehe
teringat pada ako lak nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts