۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TAMAN MINI MALAYSIA

Cik adik ni nyanyi lagu 'Mak Siti'. Suara macam siti Nurhaliza. lar .... rupanya 'miming'. Ceh......

Seronok gak persembahan dia orang ni. Warna kalerpol. Macammacam tarian ada.

Persembahan tarian akan dimulakan selama 1/2 jam. So kebetulan pada masa ni student dari obercea hadir sama dibawah tajaan UMNO Melaka & KEJUMA dalam membuat sessi fotografi tentang Taman Mini ni.

Ecewwah.....posing atas BECA. Rugi sape yang tak posing bang! Macam orang yang nangkap gambar ni lah. alahai teman tak kisah. Asal dapat nangkap gambar orang pun jadilah.

Kalau nak bawak beca ni kena bayau Rm 2 hinggit kalau tak silap. Pandu sendiri free kut.

Mereka ni lah penari taman Mini Malaysia. sebelum membuat persembahan mereka semua akan menyambut kedatangan pelancong-pelancong di pintu masuk ni. sebelum tu jangan lupa bayor tiket dulu mas......

Inilah rupanya Taman Mini Malaysia. selalu aku tengok dalam Tv jek. Teringat pada kak ani. Tahu tak saper dia tu kak ani? Dengor kabor kak ani dah married. Patutlah tak nampak pun kat sini. Seingat aku bukan ke kak ani orang kuat taman Mini ni dulu.


Sampai kat Melaka 1/2 jam ajer dari tangkak. Oleh kerana pagi tu kami dah sarap kat rumah pakcik so kami terus pergi ke tempat lawatan yang pertama. RUMAH MADU. Tak ada apa yang menarek kat sini. Semuanya berkaitan dengan lebah dan dah nama pun rumah Lebah. Lebah ajer lah yang ada er tak. Aku sempat beli sebotol madu lebah cuka apple. Teringin nak rasa. Masa aku minum sample yang ada kat situh macam rasanya sedap jek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts