۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Monday Blues

Hari ni dah mula kerja. alahai boring pulak. Sebabnya kat opis ni ramai yang still cuti lagi. Lagi pun kalau hari Isnin memang macam tu. Biasalah tu kan. Nasib baik ada Kak Pint, ahak! Dilla tahu kak pint cuti hari ni. Dapat gak sembang walaupun kejap.
Seronoknya dapat masuk blog kak pint nih. Hanna dah semakin besar. Untung kak pint ada anakanak yang comel. Yang paling acik dilla tak tahan ni kan 'dimple' Hanna tu, geramnya.

2 comments:

PINATBATE February 13, 2008 at 11:32 PM  

Dah nak masuk Thursday ni Dilla...
bila nak update..

mama@nis February 14, 2008 at 2:17 AM  

advancenya dila, br setengah bulan dah 47++ entry, nnt jemput ke rmh br mama anis ye (tgh renovate )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts