۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Long journey

dilla baru saja sampai dari Kulai. Perjalanan yang agak jauh jugak. Cuti yang panjang ni
jalan pun agak sebok. esok Pagi dilla akan mulakan perjalanan ke Perak jam 6 pagi.
Doakan agar dilla dirahmati dalam perjalanan ini. Gud9 everyone......

 

6 comments:

hidungberantai December 21, 2009 at 1:06 AM  

amboi bjalan jer kerjo ek...huhuhu...selamat bjalan n bgambo by2...kullu sannah anti bikhair

.: SharLeenZ :. December 21, 2009 at 1:04 PM  

amboi jalan2.. meh tepek lagik gambo byk2...

Anis and Aina's parent December 21, 2009 at 2:39 PM  

acik dila dtg johor tak kasitau kitorang ek... kalau tak blh ler kitorang jemput dtg rumah.

re : thankx for the wish from aina

4 Kay-E December 21, 2009 at 4:46 PM  

Dilla,
Seronok berjln2 ye :)
Tengok gamabr bula tu, terus rasa mcm nak tido.. tenang je...

☆ lieya latif ☆ December 21, 2009 at 6:02 PM  

wah kak dilla...jalan2 lagi hah...jauh lak tu...sonok tu la....mane tempat laa kak dila terjah kat johor tu...cpt2 leupdate tau

dilaOHdila December 21, 2009 at 8:59 PM  

tq kengkawan sahabat ku....
aku dah mula selesemah pulak ni. penat berjalan tak hinggat gamaknya....
balik dari wedding pagi ni bergerak pulak ke laketown. dok dengaq nama ni macam nak berkubang. dok eh....
hantar urg gi berubat mata kat gunung semanggol. nanti dilla update entry wedding tu erk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts