۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

THe JOURNEY












Dah sampai tempat yang di tuju. 





Last sunday attended Suzzane & Asri engagement. Bila sebut Gemenceh ni teringat suatu ketika dulu kes Dato taha kena tembak.Ingat2 lupa pulak. Perjalanan memakan masa 2 jam setengah dan terasa jauhnya. perot dah lapar tak sempat nak breakfast pagi ni. Singgahlah kat R&R yang terdekat. Macam biasa lah hari cuti dah tentunya ramai manusia. Kena pulak tunggu sebabnya semua penuh belaka. Lapor ni.


2 comments:

Tika December 3, 2009 at 12:45 AM  

macam pernah ku lihat bakal pengantin tu hehe..

sedapnya kuih ituuuuuu .....warghhh!!

dilaOHdila December 3, 2009 at 7:45 AM  

hahahhahaha TIKA
hang kenai kut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts