۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TAMAN BUAYA





Pertama kali lah jugak aku melwat taman Buaya Melaka ni. Nampak dari luar adalah sikit shuntek. Tapi bila aku masuk dalam ni alahai siannya aku tengok rumah boya ni. Nampak macam rumah lama, yang baru tu ada tapi bahagian atas bukit. Time aku datang masa tu lak time dia tidor. Kalau tak boleh lah aku tanya dia.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts