۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi










Dimulakan dengan bacaan doa En BadrulZaman.

14 comments:

webnetlink August 8, 2008 at 10:22 AM  

............................................

Congratulations
to you...

Since it's a great
adventure, to visit
your excellent web.site.
Keep up the good work!

Andrew
w e b n e t l i n k s
olah.004@gmail.com

http://egogooglogy.blogspot.com/
http://googlewebconnect.blogspot.com/
http://googlewebchurch.blogspot.com/

.............................................

Anonymous August 25, 2009 at 11:56 AM  

gmbar paling atas tuu kesiannya,org yg kena ludah,pastu kena buang keje,buat2 muka sedih tp perangai mengalahkan syaitan!!!...kahkahkah

Anonymous August 25, 2009 at 12:06 PM  

eh yeke..
gambo yang mane satu ni..ni yg mat ketom nak ligat nak tau nil..hoho

Anonymous August 25, 2009 at 12:13 PM  

ish..ish... muka camnie memang laaa... topeng ja tu... kasi bukak kalu suma lari ooooooo.....

Anonymous August 25, 2009 at 12:17 PM  

yg baju hijau tudung hitam tuu... kahkahkah...mcm lahanat!!!
Dajjal was born..

Anonymous August 25, 2009 at 12:25 PM  

eeehhh... cuba tengok gambar no.6
yang tengah2 tu... bukan adek kembaq dia ka... katanya dah nk blah gak...paneh pungkok kot....hehehehehehehe

Anonymous August 25, 2009 at 12:32 PM  

adeh..mak aiii banyak nye komen ni..
ni opet tgk banyak yer org kat sini..bau ape eh..ni opet tak suka ni..
opet sangat tidak suka..hohohoh

Anonymous August 25, 2009 at 1:04 PM  

hehehehehe adek beradek long piah depa nie....

Anonymous August 25, 2009 at 1:18 PM  

dr bangi tukar ke bkt raja
dr bkt raja tukar safire
dr safire nk dihantar kemana
mungkin terus ke dalam neraka

Anonymous August 25, 2009 at 1:26 PM  

kembar dia tu dgr citer dpt suntikan juta2 lemon..hehe..xlame lg hilang sekelip mata laa

Anonymous August 25, 2009 at 1:34 PM  

jenab..jenab..bile la kedai ko nak terbakor yekk

Anonymous August 26, 2009 at 12:13 PM  

eh jenap tu sape eh?
misteri puaka niang jenab ke ni?
aduss..

Anonymous August 26, 2009 at 12:28 PM  

lor..jenab pun xtau ka...
perangai dia seperti..seekor anjing yg tersepit...bile susah mintak tolong, da dpt semua..nasib la sape yg lepaskan dia tu..habis kena gigit...
dia dan konco2nya akan terus dgn kemewahan dan terus mencari mangsa utk dikambinghitamkan utk episod seterusnya demi mengejar projek(mcm org umno jer)....hahaha..nasib la labuuu

Anonymous August 27, 2009 at 11:08 PM  

oh yeke..mcm citer J.I.Joe la ni eh..
huhuhuh...blacksheep..mmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts