۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Menu 4 dinner




Dah lama tak update blog ni. Dah bersarang ngan labahlabah ni. Sian ah, ada rumah tapi tak disapunya. Bukan lupa tapi mood kekadang asyik kurang ajer. Camana gaya. Kali ni rumah dah sikit berseh. So nak boleh lah pasang langsir baru kay.
Semalam ada sikit mood rajin. Buat lambchop atas dapor ajer. Arang dah habis so pakai ajerlah kuali leper nih. Baunya....harum!!
Ikan talapia ni sedap kalau digoreng buat sambal cili. Makan nasi panaspanas....waduh mesti bertambah jawabnya.

2 comments:

deaf_angel May 25, 2008 at 10:26 PM  

dod, gi bukak kedai makan ah.
aku tolong promote kan kat blog hehehe

atty's May 28, 2008 at 4:26 PM  

hai dila..ni atty ler..
lama tak hai dila..pc atty rosak..jd jrg tenet ngn bz..
kalo sudi mai le blog atty..
http://attyfir.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts