۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

We miss U

dah tiga hari Aiman tak de kat rumah ni. Memang terasa sunyi sungguh. Gegurls pon dok rasa benda yang sama ngan Maksu. Kalau tak tu kan terngiangngiang suara Aiman memecah keheningan sepi kat rumah ni. Nak tunggu hari ahad ni terasa lak lamanya. Mesti Aiman pun ingat kita orang kat rumah ni jugak kan. Mesti ingat jugak pada Oddy & Yuniqua. Depa tu pun macam tahutahu jugak yang tuan empunya tak dek kat rumah ni. Cepatlah balik Aiman. We miss u ..............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts