۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

OutDoor

last one candid sebelum balik

Parkson Sale. Tak dapat beli handbag shuntek ni dapat bergambar sebelah pun jadilah erk su.

ada gaya tak potret den kali ni (ahak).

Ajis & kak su kalau sekali pandang memang macam Twins...tapi hakikatnya tidak.

Kat eden rupanya ada view yang menarek. Berbelakangkan titisan hujan & irama air yang mengalir tu begitu harmoni sekali.


Tengok wajah bersahaja. Lepas makan dah tentunya kenyang. Bila dah kenyang macammacam jadi. So sementara tunggu yang lain tu maksu pun buatlah kerja dia......

1 comments:

PINATBATE March 3, 2008 at 10:25 PM  

handbag tu memang sesuai ngan kaksu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts