۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Dataran Pahlawan

DATARAN PAHLAWAN

Dua orang pahlawanNITa berdiri megah (kehkehkeh)

Masuk saje pintu atas tu aku dah mula nampak view ini. Ingatkan ada konsert. Alahai konsert Cino. Tapi Decor ni memang shuntek.

Aku memang suka dengan konsep BO ni. Harga pun tak lah mahal sangat. Especelli baju budak-budak tu. Memang boleh jadi giller kalau tak dapat beli. Kebetulan BO kat sini baru sehari dibuka. Patutlah orang pun ramai.

Dah penat tu kami duduk kejap. Bukan main besau lagi Dataran Pahlawan ni. Sambung menyambung. Bila sampai Care4 kami dah goyang lutut. Apa taknya sejak dari semalam asyik berjalan.

Ada STARBUCKS rupanya. teringat pulak pada febret TT tuh.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts